onsdag 2 november 2011

...........

 

From 1/11 är jag sjukskriven 50% kul va? Nä... skulle inte tro det!
Men enligt min läkare är det slut jobbat för mig inom vården...
Om jag inte ska utbilda mig till syrra- vilket jag INTE vill!
Nu arbetar jag bara administrativt 50%- finns inga mer procent att erbjuda mig ( eller rättare sagt finns INGA PENGAR)!

Omplacering  i första fall- Fan!!
Få se vart jag hamnar.
Sen lär jag väl börja utbilda mig till kontors- Nisse för det är typ det enda  min rygg pallar!
14mm kotförskjutning kota 5 som inte det vore nog..
Kota 4 förskjuten 5 mm...  Med tanken på min LÅGA ( läs mkt låga) ålder vill dem inte operera mig!
Så mitt POLIS DRÖMYRKE KAN JAG BARA GLÖMMA!

Ja,ja... Nu är det bara att ta allt detta så positivt man bara kan och försöka finna min framtida yrkesroll.
Socialarbetare kanske?? NEJ... FAN!! Jag vill bli POLIS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar