fredag 13 januari 2012

Kan någon ge mig något piller eller något, så jag typ sover bort en eller två månader!
Tror att allt skulle kännas lite lättare!

Varför är det så jävla jobbigt att separeara? När man ändå vet att det är det BÄSTA för oss alla, och man vet att vi inte gör varann LYCKLIGA längre!

VARFÖR är det såååååå jävla svårt att tänka positivt och INTE vara ledsen???!
Känslorna finns väl kvar- det kunde jag ge mig fan på!!

Nu:gäller det bara att vakna varje morgon, kliva upp ur sängen, ta sig till jobbet och framför allt andas in så mkt positiv energi som det bara går!

Fr.o.m. Nu tar jag en dag i taget!

Jag har varit med om detta en gång- trodde jag var äldre och klokare och inte skulle begå samma misstag- men, men så blev det!

Kommer ALDRIG släppa någon nära inpå mig igen!
Det kan jag LOVA!
Kommer ALDRIG att uppleva detta igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar