onsdag 29 februari 2012

Fan!!! Att jag ALDRIG lär mig- lita ALDRIG på någon annan än dig själv!

Ytligare ännu en gång får jag skit för något jag inte gjort- Ytligare ännu en gång är jag otrevlig och läskig!
Ytligare ännu en gång släpper jag efter för mina känslor, för att sedan få höra att jag inte betyder något!
Ytligare ännu en gång är jag SÅ naiv och hoppas på det BÄSTA, men det blir värre än gången före!
Ytligare ännu en gång känner jag mig utnyttjad å att människa i frågan har sådan makt över mig!!


Men det kommer att ta sig- jag kommer bli stark nog någon gång för att säga STOP!

Jag är bara en människa, med brister och fel som alla andra!

Jag är långtifrån perfekt - men det jag vet är att jag inte leker med andras människors känslor och att jag ALDRIG skulle utöver min makt på någon- inte för att jag ha någon, men om jag hade!

Jag är INTE arg eller ledsen, bara så JÄKLA besviken på mig själv för att jag gav efter mina känslor och lät mig lurad igen!!!

Ja,ja... I morgon är det en ny dag å nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar