söndag 22 april 2012

Längtar till helgen- då jag är barnledig och då vi har massa planer!

Missförstå mig rätt- ÄLSKAR mina barn men har inte så ofta egentid och allt jag vill göra måste planeras in i minsta detalj. Så när jag väl är barnledig ligger jag oftast på soffan och gör typ inget, bara är...

Men i helgen ska vi ut på Fredag här hemma och på lördag ser det ut som vi blivit bjudna över till Västerås på lite parti!

Hoppas vi får en underbar helg- det var längesen jag kände mig lycklig och nöjd med mitt liv- det börjar ta sig och jag börjar att njuta av livet utan en person som betytt allt för mig, vilket jag trodde aldrig skulle ske! Skönt att jag börjar bli mitt vanliga JAG!

Ha en underbar arbetsvecka och kanon helg- för det tänker jag HA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar