fredag 11 maj 2012

Klockan är snart 03:00 och jag sitter fortfarande och gråter ögonen ur mig- det finns inga mer tårar kvar, det känns bara jobbigt att andas!

Jag önskar inte detta mitt värsta fiende!

Varför tar jag på mig skulden? Varför känner jag mig värdelös??? Varför lycka han såra mig om och om igen? Vad fan har jag gjort för att förtjäna detta?

Jag vet att jag har mina brister och att jag är långtifrån perfekt människa- men jag har aldrig med mening sårat någon- å har jag gjort det och du/ni känner hälften av denna smärtan jag gör så är jag SÅ ledsen!

Kommer denna känslan av värdelöshet någonsin att försvinna? Kommer jag någonsin se mig själv i spegeln och tycka om det jag ser? Kommer jag bli hel igen? Kommer jag någonsin våga släppa någon nära inpå mig igen???

Jag vill inte känna såhär mkt hat- det är inte jag! Jag har väl aldrig hatat någon. Just nu hatar jag alla manliga kön!

Håll er för helvete borta från mig!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar