onsdag 14 november 2012

Det känns som ALLT suger just nu- läxor upp över öronen, kärlekslivet är pausat just nu och jag blir tokig av att barnen ropar mamma 445 gånger om dagen- ett jävla nackskott skulle sitta FINT som FAN- just nu!!!!! Nä: har vilat ryggen i hela 2 min- nu försätta med engelskan. Å då ska jag tala om att jag ännu inte börjat med min STORA samhällskunskaps uppgift som ska vara inlämnad nästa onsdag! Men lugn nu- vi har även en gruppuppgift jag å Emma som ska vara klar till nästa onsdag för att redovisa den muntligt inför hela jävla klassen!!! Å, just ja glömde nästa matte provet som ska göras på måndag! Å så ska jag bara låna en bok på biblioteket å läsa ut den- men det lätt den ska bara vara på engelska- helvetes jävla skit!!!! Jag ger snart upp!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar