onsdag 19 oktober 2011

..............


Inga ORD inga KÄNSLOR inga TÅRAR- JÖSSES VAD SKÖNT DET SKULLE VARA!!

 Just NU vill jag inte känna någonting -men nog FAN känner jag det!

Jag hatar att spela glad och inte vara glad på riktigt.Jag är en kvinna som är så grymt Svag,( har alltid trott att jag är sååå STARK), men kan verkligen inte visa det. Alla tror jag är stark kan ta emot ord lite hur som helst -men NEJ, jag gråter oftast nu för tiden...  Det är verkligen INTE likt mig. Livet är SÅ grymt jobbigt, vill fan inte ens att kärlek till någon annan än mina barn ska EXISTERA- helt seriöst. Allt tar SLUT ... Jag måste bli så mycket mer försiktigare med vad jag säger, skriver OCH framförallt KÄNNER!!

Får trösta mig med att det går ÖVER-TIDEN LÄKER ALLA SÅR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar