fredag 21 oktober 2011

Gårdagen!

Dubbel SUCK!!

Shit... vilken dag jag hade igår.
Gick upp 06:00-lämnade barnen på fritids, sen jobba 06:45-15:35,
Hämta Adrian och kassandra i skolan. Mitt i allt ringer min bror och ville att jag skulle köra han å hämta Julle i skolan, ( hans bil är på verkstad)  självklart... ( det ösregnade ute).
Lämnade honom vid Alfa Skolan- skyndade mig hem och hämtade Kassandras gymnastik kläder, ner och hämtade upp brorsan och Julle- körde hem dem och lämnade Kassandra och Adrian där. Fort ner till Risbro där jag skulle ha utvecklingssamtal med Isabellas lärare och mitt X klockan 16.00!
Blev ju så klart 5 minuter försenad. Var tvungen att gå ifrån mötet 16.45- för att Hämta Kassandra hos brorsan för hennes gymnastik börjar 17:00... När jag kommer för att hämta Kassandra behövde min bror köras till Fiat för att hämta sin bil-  Självklart....fort ner till Fagersta hallen träffade på Paulina, Alma och Alice, lämnade Kassandra med dem å så körde jag min bror.

Suck... när jag väl kom tillbaka kom jag på att jag hade bokat tvättstuga... Men jag sket i det och satt och tittade på medans Kassi och Alma hade gymnastik.. Pustade ut ett tag!

Efter gymnastiken drog jag; Paulina, Alice, Alma, Kassandra och Bella till Palma och käkade mat- vem FAN orkar ställa sig och laga mat klockan 19:00 efter en sådan här dag?? Nä... Inte jag!!
När jag väl kom hem sprang jag ner till tvättstugan och hann med att tvätta två maskiner innan det var dax att lägga sig... Men shit vad jag somnade gott!!

Ibland undrar jag hur FAN orkar jag! Såhär ser min vardag ut och har gjort det i typ 7 år-Då jag ensam skött ALLT! HUR LÄNGE SKALL EN MÄNNISKA ORKA INNAN MAN GÅR IN I VÄGGEN??

Nä.... skakar av mig den negativa energin och börjar om- för idag är det en ny dag- ny energi, ny stress att handskas med!!

Klagar inte!! Ju.. kanske lite! hihi!!

Ha en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar