fredag 12 juli 2013

💔💔💔💔💔💔

I morgon åker mina tvillingar till Kroatien i 4 V. Jag är SÅ glad för deras skull, men mitt mamma❤ brister!!!!! Hur FAN ska jag klara mig utan dem???? 

Som tur är min Bella kvar hemma- men henne ser man ju typ aldrig- hon är jämt ute med sina vänner och sover borta!!! 

Jag kanske behöver detta 4 v att andas ut att ta dagen som den kommer- men tanken på det gör mig RÄDD!!!!! 

Vem vet- jag kanske vinner på lotto och kan då åka ner till Kroatien i 14 dagar- DÅ GÖR jag det!!!!!! Det är inte lätt när man är sjukskriven och fattig- Men alla mina nära och kära är friska och lever å det är det ända som räknas- ALLT annat ordnar sig!!!!❤❤❤❤❤❤❤❤

Adrian och Kassandra mamma älskar ER och sakna ihjäl mig efter ER!!!! Hoppas ni får en underbar semester för det är ni värda! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar