torsdag 4 juli 2013

Hipp, hipp hurra idag fyller mina bebisar 10 år!

Gud så fort tiden gått- de var endast 14 månader när jag och deras pappa separerade!!! Å vad jag har vart rädd för att de ska växa upp och hata mig för att jag inte stannade hos deras pappa, men så är inte fallet å jag är över lycklig över att de förstår mig å älskar mig villkorslöst! Mkt har hänt under dessa år å jag trodde aldrig jag skulle klara att uppfostra dem själv ( med mkt hjälp ifrån mina päron) och STOR hjälp av deras storasyster Bella ( min stora tjej)  men vi har klarat det å de har växt upp till stora 10 åringar och så smarta och självständigt individer! Så vi har klarat det tillsammans å vi är oslagbara så länge vi är tillsammans❤❤❤❤ Det jag vill säga är att idag fyller de 10 år å varje minut med dem har vart underbar å jag är så lyckligt lottad för att få kalla dem MINA! Stort GRATTIS mina älsklingar!!! 
Bild 1 från idag- bild 2 när de var 3 år!❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar